English
Congratulations Truenospy! You fucked everybody in the gta community. Because of your acts I decided to make Hoshi a Proprietary Mod. So, no one is going to get their hand on full Hoshi, just the SFSS members (the team is closed for new members). By the way, Hoshi is done and I WAS planning to release this month. I'm really tired of this kind of RETARTED kids Like YOU, that spend all day long beeing a noob, doing nothing less than masturbating in front of a computer. Please, GET A LIFE! And, if you want to put Big Park for download, PUT IT! I did this "mod" in just 40 minutes, I really don't care about it. People in the GTA community, congratulates truenospy, HE FUCKED YOU ALL!

P.S. I don't want anyone asking me Hoshi. I already decided, no one is gonna get it!


Português
Parabéns Truenospy! Você fudeu todos na comunidade de gta. Por causa dos seus atos eu decidi tornar a Hoshi um Mod Proprietário. Então, ninguém vai botar as mão na Hoshi completa, somente os membros da SFSS (o time está fechado para novos membros). A propósito, a Hoshi está pronta e eu ESTAVA planejando lança-la esse mês. Estou realmente cansado desse tipo de criança RETARDADA como VOCÊ, que fica o dia todo sendo um noob que não faz nada além de se masturbar na frente do computador. Por favor, ARRANJE UMA VIDA! E se você quiser botar o Big Park para download, coloque! Eu fiz esse "mod" em somente 40 minutos, eu realmente não ligo pra ele. Pessoal da comunidade do GTA, parabenizem o Truenospy, ELE FUDEU TODOS VOCÊS!

P.S. Eu não quero ninguém me pedindo a Hoshi. Eu já decidi, ninguém vai tê-la.

0 comments

Post a Comment