English
Well, as most people might know by now, I got a new pc. And as I got a Core 2 Quad I decided to test it. Did a little overclock from 2.4ghz to 3.0ghz, and did a render with vray. A few months ago I did a render of a living room, photorealistic quality, but it took like 15h to render each picture. This time it took only 1 hour and 15 minutes! I changed a little the scenerio making it night, the result you can see now.

P.S. Take a look at the TV in the second picture, Crysis Warhead. :D


Português
Bem, como muitos de vocês devem saber agora, Eu estou com um PC novo. E como eu peguei um Core 2 Quad eu decidi testá-lo. Fiz um pequeno overclock de 2.4ghz pra 3.0ghz, e fiz uma renderização com vray. Há alguns meses atrás eu fiz uma renderização de uma sala de estar, qualidade fotorealística, mas levou 15h pra renderizar cada imagem. Dessa vez levou 1 hora e 15 minutos! Eu mudei um pouco o cenário tranformando em noite, o resultado vocês podem ver agora.

P.S. Deem uma olhada na TV da segunda imagem, Crysis Warhead. :D


The old one, 15h to render/A Antiga, 15h pra renderizar



The new one, 1h15m to render/A nova, 1h15m pra renderizar

0 comments

Post a Comment